2 Ocak 2016 Cumartesi

YS Masterpieces - 200mm. Ali Pasha of Ioannina - IV.Bölüm








Gözüme bir nebze daha iyi görünen bir alt kısım yaptım. Henüz ayrılabilir vaziyette.
Pişirmeler sonrasında bazı yerlerde çok ince çatlaklar oluştu.Tamiya model macununu tinerle inceltip fırça yardımıyla genel olarak astar gibi uygulayarak hem bu çizikleri kapattım hem de figürde yüzey olarak bir alt üst bütünlüğünü oluşturmaya çalıştım. Eğer bu işlemi yapmasaydım boya sonrasında, resin olan üst kısım ile benim yaptığım alt kısım arasında bir uyumsuzluk olma ihtimali olabilirdi. Böylece malzemeleri bütünleyerek boya sonrasında tat kaçırabilecek bu ihtimali bertaraf ettim.







Tepedelenlimiz  İbrahim Paşayla malumunuz pek iyi geçinirmiş .. Bu geyiği de yapmadan olmazdı..

Her iki kısım hala ayrı durumda.. Bundan sonraki aşama bunları birleştirip güzel bir tesviye ile figürü bütünlemek.




Bu aşamada bir tecrübe paylaşayım, pişmiş sculpey üzerine direk atılan Vallejo sprey astar doğru dürüst kurumuyor. Üzerinden üç hafta kadar bir süre geçmesine rağmen ele yapışması devam ediyor. Ben de son kalan Tamiya Sprey astar kutusunu iyice sıkarak bu bölgelerde kapayıcı bir katman oluşturdum ve kısa bir zamanda oldukça güzel kuruduğunu gördüm...

Kuşağın altında kalan yatağanı plastik çubuklardan eğe ve zımpara ile kafama göre şekillendirerek yaptım. Yatağanın sapı büyük gibi geliyor gözüme ama pek umursamayacağım... Boyamaya başlamalı artık...


Arada geçen zamanda Nutsplanet'in Lagertha büstünü de full figüre tamamlamıştım.. 





Çeşitli boşlukları ve gözüme eksik gelen kısımları milliput ile doldurup gerekli şekillendirmeleri yaptım..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.