3 Ekim 2015 Cumartesi

UBoat-58 - Boyama



                                                                                                                                     

Kalıptan aldığım ilk kopyayı direkt boyaya aldım. Tamiya sprey ile astarını attım.


Geçen ay edindiğim ön tarafı cam ile kaplı kapalı çerçeve içindeki görüntüsünü görmek için çok sabırsızlanıyordum. Nasıl figürlerin altına güzel bir base çalışması yapılması figürün sergilenmesine büyük katkı sağlıyorsa, bu tarz çalışmalar için de aslında daha özene bezene işlere de girilebilir. Bu örnek oldukça basit, piyasadan bulunabilecek bir şey. Yine de hiç yoktan iyi...


Ana renkleri arka plandan başlayarak uygulamaya başladım. 











Sonlandırdım..




Bu boyama örneği de uzaklardan, İngiltere'den geldi...

Internatonal Flat Figure Society- British Flat Figure Society üyesi Sayın Brian Keywood'a teşekkürler.

This verison of painting came from far lands...

My Sincere Thanks to Mr. Brian Keywood, Member of British Flat Figure Society of the International Flat Figure Society.



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.