6 Ağustos 2015 Perşembe

UBoat-58







Bu sefer 3 birim Super Sculpey'e 1 birim Fimo Professional ekledim. Bu bilgi için Rich Odell'e teşekkür etmem gerekmekte. 



Karışması biraz zahmetli. Homojen düzgün bir karışım için, yaklaşık yarım saat kadar sürekli elle yuvarlamak gerekmekte.


Yaklaşık 2 mm olarak açtığım karışım hamuru, 16 cm. yükseklik 11,5 cm taban ölçüsünde keserek
mastar belirlememi yaptım.


Bu karışımın daha yumuşak olmasına rağmen ince detayların işlenmesinde daha iyi sonuç vermesi beklentisi var. Yumuşaklık meselesi doğru olarak çıktı, gerisini detayların işlenmesinde göreceğim.













Diğer iki figürün kesimlerini de uyguladım.





Dört ana figürden sonuncusunu da detaylandırmaya başladım.





Son düzlüğe girdik bakalım...



Ana figürlerin detaylandırması bitti. Yukarılar bitene kadar illaki döner döner bir taraflarnı rütuşlar bazı değişiklikler yaparım..







Topun namlusunun eksenini, köprüüstündeki mürettebatın verebildiğim kadar detaylandırmalarını yapıp pişirdim. Daha önceki çalışmalara nazaran ince ve genişçe olduğu için pişirirken çok dikkatli bir şekilde beşer dakikalık iki parti halinde pişirdim.

Artık RTV kalıbını alabilirim...  




Master parçanın etrafını çevirdikten sonra Tamiya sprey astar ile astarladım. 
Astarın kurumasını takiben RTV yi dökeceğim.



.. ve mutlu son. Sırada boyaması var. 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.